Se meinaa lähestyy. No, se muutto, jossa eläimet siirtyvät tänne. Loppuu tämä valheellinen elämä. Ja siitä tieto on lisännyt tuskaani potenssissa X. Ja se tulee lisääntymään.

Kärry hermoilee, mutta ihan vääriä asioita. Ainakin minusta. Pyörän laakereita ja renkaita ja ja ja tekniikkaa, jonka pitäisi jyllätä, vaan ei jostain kumman syystä yleensä hänen koneissaan tai laitteissaan jyllää. Mutta se onkin ihan toinen juttu.

Ja jotta pöperö olisi pöperöä, toissapäivänä meni häneltä hammas ja nyt lähtee sitten useampi huomenna. Ja tekaritupaan joutuu. En minä sitä rahallista puolta. Itse sen hoitaa, mutta lähdemme hakemaan kuormaa heti sen poisto-operaation jälkeen.

En minä toppuuttele. En minä hyssyttele. Siksi, että kerranhan täällä vaan eletään. Ja kerran vain tuonkin miehen kanssa. Jos minä alan jotain sovinnaisempaa elämää kaipaamaan, voin muuttaa takaisin, sillä ahtaanpaikan kammo vaivasi siellä henkisesti.

Tavarat on hukassa. Lähinnä vaatteet. Hiusharjakin vielä. Ostin äsken kaupasta uuden, joten kyllä se varmaan kohta löytyy. Hermostuttaa moni Kärryn juttu. Sanomiset. Vaikka hyvin jo tiedän, ettei ole tarkoittanut niin, kuin minä sen ymmärrän. Joka kerta uudestaan ja uudestaan.

Osittain tämä johtuu tästä stressistä. Kyvyttömyyden tunteesta hallita elämäänsä. Käännän sitten sanomiset moitteeksi ja epäluottamuslauseeksi sekä tyytymättömyydeksi.

Valitettavasti Kärry ei kykene keskustelemaan asioista. Tai kykenee jos jotenkin koskettavat tekniikkaa. Tunneäly on olematonta, joten syyllistyy kerta toisensa jälkeen löytämään minun taitojani paremman ihmisen menneisyydestä.

En tiedä, onko se hänellä alitajuista. Kun itse ei osaa, löytyy minullekin haastaja.

Ja kun on oikein tuiskeessa tunnustaa tunteitaan, joskin aina on valmis niitä näyttämään, mutta jotenkin tulee usein olo, etten minä vaan ylpistyisi. Jep jep.

Ehkä annan nyt sellaisen kuvan liikaa, että minua täällä arvostellaan. Lähinnä kai tässä uudessa tilanteessa kaipaisi kiitosta tekemisestä. Mutta kun tuo pirun perfektionisti haluaa, ettei yksikään peruna keittäessä rikkoonnu tai kananmuna. Että mikä sen rikkoi.... prkl. Analysoisi merkittävimpia asioita. Tai ainakin minun mielestäni.

Oli miten oli, huomenna lähdetään alaspäin taas nelostietä. Toinen verissäpäin hampaattomana ja minä ehkä himpun verran paremmassa kunnossa. Heh.