lähdetään matkaan yhden kuorman kanssa.

Sen minä vain sanon, että annoin Kärryn valita tavaroita kyytiin ja hänen rakennustyömaalleen lähinnä.

Minun tavaroitani lähtee uuteen kotiin: kauppakassi, joululahja, jossa on Pentikin essu tms. ja litteä näyttö sillä se on litteä ja mahtuu kyytiin. Ja tungin sen kauppakassiin ja lisäsin pehmusteeksi sen esiliinan.

Onhan tietysti kaikki tavara täällä minun, mutta ne vain lähtevät muusta syystä kuin siitä, että minä niitä tarvitsisin.

Exä oli päivän täällä ja näytti nauttivan. Kanniskeli tavaroita kyytiin ja naureskeli meidän vastoinkäymisille... hmmm. Noh, hyväntahtoisesti kuitenkin.

Kärry epäili, ettei minun töistäni tule mitään, koska pyysin exän tänne päiväksi. Tein sen siksi, että Kärry ottaa loput kalastusvälineet mökille ja halusin, että exä pääsee valitsemaan oman pakillisen siitä hurjasta määrästä vieheitä ja ties mitä rälläköitä. Rahaa on niihinkin uponnut exältä.

Nyt pitää alkaa mättämään vaatteita nyyttiin, että on jotain päälle pantavaa pariksi viikoksi.

Olen ihan kuitti jo nyt, mutta näytin Kärrylle, että täältä pesee, kun tarve vaatii. Ja se vaati, koska oli selkeä deadline. Ja perstuntuma, että huomenna jo sataa.

Lähden pakkaamaan taas.

Kone on mukana ja sitä pitää käyttää, sillä kokeillaan DNA mokkulaa... siis minun on yritettävä jaksaa värkätä koneen kanssa joka helvetin huushollissa.