Olen lähes koko päivän käsitellyt mielessäni tätä romustrategiaa. Että tavaraa on liikaa. Ja olen osasta tylysti luopumassakin, mutta kertokaapa miten prosessiohjelma ajetaan 21 vuotiaan tytön päähän?

Että pitääkö minun kyetä kuljettamaan mukanani nallet ja kaikki vanhat hiekkalaatikkolelut. And Why? Kummallekaan ei liene tulossa perheenlisäystä ja eiköhän ne ole jo sitten viimeistään naurettavan vanhanaikaisia.

Ehkä minun pitää ottaa pitempi aikalisä, jos en saa järkeä puhuttua. Tosin miten ihmeessä saan salarakkaani mukaan. Crossari, oi armaani!

Koska sain myös ajatuksen, että tämä hirvittävä kuntoiluvimmani yhdessä työn kanssa on jotenkin sovitettava yhteen minun on sitten opiskeltava ruokintaa, kuten kilpahevoselle tai lypsylehmälle ruokaa antaisin.

Ei voisi opiskelu vähemmän kiinnostaa. Onneksi siihenkin näyttää olevan ohjelma, jonne tuota pikaa kirjauduin. Toistaiseksi ei ole tunne, että painonvartijat väijyisi niskassa. Tosin en minä tuota ohjelmaa oikein hallitse. Siis joudun nöyryytettynä syöttämään joka styrox-viipaleen sinne ja rasvaläntin ja sen että jos vilkaisi meetvurstipakettiin... noh, ei nyt liioitella, mutta juuri tällaista minä en oikein sulata.

Toisaalta, miten minä nyt muuten saisin näppituntumaa, missä mennään? Mutta kaikki ruoan laatu pallerot on hälyttävän punaisia. Vähän myöhäistä on enää aamiaista oksentaa, että oho eiku, sitten jotain muuta.

Eli nyt pitää vain jatkaa opintoja että pääsee sitten unohtamaan tuon kirjaamisen.

Mutta hei, sauna lämpiää ja pääsen ensimmäistä kertaa löylyihin tällä viikolla.

Edit: Riisikakut kuuluu sitten herkkuihin. Ihan oikeasti. En tiennyt. Se siitäkin herkuttelusta.