jolla on tuskia. Tytär luulee, että minä kantelen helmoissani hänen kotiteatterinsa. Viisi kaiutinta kiinni toisissaan ja parissa muussa värkeissä... Ettei saa irrottaa johtoja sillä kuka sitten maksaa jos se ei toimi...

Minä totesin, etten minä kyllä aio tuollaisista ottaa vastuuta, sen kuin vie omat vehkeensä jos se noin vaikeata on. Ja tämä loisehtiva hyväkäs alkaa itkemään, koska pelkää tosissaan, ettei ne kalliit vehkeet toimi, jos tämä nykyinen asennus tästä puretaan.

Eli tyttärellämme on suhteellisuudentaju kokonaan kadonnut. Hän laihduttaa, koska on todella ylipainoinen. Hänen elämänsä pyörii vain ja ainoastaan sen kuntoilun yms ympärillä. Koska olen yhtä mieltä siitä, että laihduttaminen on hänen kohdallaan tärkeää, olen yrittänyt pitää turpani kiinni.

Mutta kun kotitöitäkään ei kerkiä itämaisilta, venytyksiltä ja ties miltä höpötyksiltä enää tekemään ja kaikki muukin elämä on lakannut olemasta hänen elämäänsä, mikäli se ei tarjoa hauskaa tai häiritsee hänen liikuntojaan....

Minä siis olen se jonka pitäisi joustaa ja ymmärtää. Kärry puhui tuosta ilmiöstä ja sen takia osittain minä tein itsekkäistä syistä päätöksen, että me Kärryn kanssa muutetaan yhteen ja tytär joutuu Siperiaan eli omilleen.

Ja olen kurkkuani myöten täynnä hänen kiloklubinsa vaatimia vesimeloneita sun muita, joten unohdan aina katsoa kaupasta ja varsinkin maksaa maltaita niistä sekä kantaa kädet polvissa niitä arbuuseja kotiini.

Haluan elämäni takaisin.

Auts.

Kärryn kanssa elämän sitten.

Jupen kanssa elämänkö sitten?

Unskin, Heken ja Tapsun kanssako?

No, kylmä totuus kuitenkin on, että tytär ei ymmärrä antaa minulle mitään vastineeksi muuta kuin tyytymätöntä narssista valitusta tai kiloklubin sävyttämään jaaritusta. Enkä siksi halua jatkaa tätä sairasta yhteiselämää.

Että ne niistä emo-ominaisuuksistani. Voihan pölisevä salpietari!

Taidan lähteä harjaamaan hampaat, josko kohta soittaisin sinne asuntotoimistoon....hmmmmmm hmmmmmm... tulee mieleen exän henkilökohtainen torvelo... ei siis näin...

Ehkä pidän nenästä kiinni ja puhallan ilmat pellolle korvien kautta... Minun blondipäälleni se ei voi aiheuttaa tuhoja... läpiputki ja tyhjä tuulitunneli...