Aika on hyvä menemään kun nämä kotikäynnit hoitokodin saunotuksen vuoksi ovat aika lyhyet. Nyt on edessä pikku huiluu ja sitten alan tehdä ruokaa ja sitten taksiin ja se taas paketissa.

Exä on ollut kuntoutukseensa tyytyväinen. On hoitokotiin tyytyväinen. Sanoi, että ovat puhuneet koneiden hakemisesta. Tuota minun kanssa olisi puhuttava finanssit, ei tämä mikään noutopöytä ole. prkl.

Aurinko paistaa. Taksikuski sanoi pari tuntia sitten että 17 astetta pakkasta. Jaa, en minä huomannut. Lämmitin ilman mittaria. Sillä olen neljän viikon aikana vain kerran ollut lämmittämättä katumatta sitä jättämistä. Joten minä lämmitän niin kauan kuin puita riittää.

Odotan myös kärsimättömänä uutta työlistaa sähköpostitse. Mutta kaveri kai nukkuu vielä. Tai jotain.

Taksia odotellessa naputtelin halkoja halki liiterissä. Tunsin itseni vähän alamaissa viistäväksi. Loma-ahdistus ja jotain muutakin. Näitä päiviäkin on vietetty. Tajusin, että olin saanut kaiken muljahtamaan loman aikana ennalleen.

Ainoa mitä olen saanut tehtyä, on ilmoittautuminen pohjoiseen kesälomittajaksi. Sekin tuntuu jo vähän siltä, että näinköhän vain unta. Haaveilin vain soittaneeni ja jos soitinkin, mitä sanoin ja mihin lupauduin.

Tänään on alakulopäivä. Huomenna on varmaan parempi päivä.