En saanut ja sain aikaan muutoksia työlistaan. Tösös, tösös. (mistähän tuokin nyt mieleen tuli....pitäisiköhän huolestua.)

Mutta minä kävin ihan oikeasti koirien kanssa lenkillä, eikä tehnyt tiukkaa. Ruoanlaitto teki ja syönti ei... huoks.

Sitten olinkin luurissa kiinni, kun Kärry kaipasi - ainakin juttuseuraa. Minä yllätin tarkentamalla tulevaisuudensuunnitelmia. Tehtiin rajauksia ja tarkennuksia vähän kaikkeen suhteessamme.

Se suhde kun on ollut aika pian alkunsa jälkeen niin selviö, että sen selvempää pässinlihaa ei ole kukaan nähnyt. Niin epäsovinnainen suhde kuin voi olla, mutta kun kaikki on kuin olisi tuntenut jo kauemmin.

Ja rohkeuttahan minulta ei ole puuttunut. Olisi vielä tuota tekemisen puolta.. joten aiotaan muuttaa yhteen. Se kuinka kauan sitä kestää, voi sanoa sitten kun se loppuu. Mutta vaarassa on että jatkuu ja jatkuu.

Yllätys, yllätys. Kärryllä on pelko, että minä lemppaan pian mäkeen. Voihan se olla niinkin, mutta ulkoruokintaan ei helpolla joudu, minun kanssani. Nähtiinhän tuo exän kanssa. Minä näin. Jossain asioissa pinna kesti ja saati Kärryn kanssa, joka on älykäs hänkin.

Joten jos sukset menee ristiin... pidetään sukset eri nurkissa ja hoidetaan lähdöt tyylillä.

Noh, tästä ei voi mennä kuin ylöspäin. Kummankin kohdalla. Ja tietysti tulla yhtä lujaa alaspäin. Tuleepahan taas elämänkokemusta.

Jaahas, pitäisi mennä nukkumaan. Huomenna on kaupunkipäivä. Vien exän humputtelemaan. Ai, eikö muut tee niin?