Pohjalainen kollegani kertoi veljestään joka ei tykkää suurimmasta osasta ihmisiä. Tai mitä lie kieltä tuo edellinen lause nyt oli olevinaan? Siis tykkää vain harvoista ihmisistä... ei siis tiheistä...ääh, tästä mitään tuu.

Heti möläytin että minä olen samanlainen. Siis terkkuja kollegan veljelle. Emme ole varmaankaan yksin. Noh, hän on varmaan jotain  muuta kuin hoitaja. Sisarensa on, mutta hänen tunneälynsä on +-. Itku.

Vaikken minä tykkää ihmisistä, sille on hahmottumassa teoria, joka pätee myös miesmakuunikin. Kai.

Jos pitää listata ystävien ominaisuuksia top 10

  1. huumorintaju
  2. älykkyys
  3. ja muita ei meinaa tulla mieleen
  4. miesten kohdalla ei-varattu
  5. äh
  6. Miesten kohdalla helvetin hyvä itsetunto, laitan sen kyllä koetukselle
  7. miehistä: tuota ei saa olla sairaalloisen saita (lisätty)
  8. miehistä: vaikka rahat saisi riittää menoihin, hitot niistä säästöistä (lisätty)
  9. en mie tiedä
  10. miesten kohdalla vähän tyhmempiä kuin minä

Noh, homma toimii siten että työkavereista tulen toimeen ihmisten kanssa joilla on kahta ensimmäistä. Paremmin jos kumpaakin, mutta ykköstä on pakko olla. Jos ei ole kakkosta, minä en jaksa heidän kanssaan värkätä kuin töissä, enkä aina sitä päivääkään.

Miesten kohdalla tulee sitten ehdottomasti kaksi ensimmäistä... iällä ei ole juurikaan merkitystä... tai onhan sillä... en minä lapsiin kajoa. Äh, minullta menisi kriisin puolelle pidellä nuorempaa miestä...

Eli ulkonäöllä ei ole merkitystä miesten kohdalla. Leikin mieluummin kaunotarta ja paholaista.

ulkona sataa räntää, klups onneksi kävin jo keinun patjat pelastamasta tuulelta ja tuiskulta En muuten ole vaihtanut vielä kesärenkaita.

Teoria hahmottui tässä työvuorojen aikana kun olen hyvää pataa erittäin yksinkertaisen naisen kanssa, koska hänellä on huumorintajua. Noh, älyssä on toivomisen varaa, mutta minä kestän sen kuin mies. Eli helvetin heikosti mutta kuitenkin.

Mutta en kestä sitä kikattavaa aivotonta bimboa joka pyrkii manipuloimaan kaikkia mielensä mukaan ja ei kestä vastalauseita. Vihaamani naikkonen on taas tullut ja yksi syy miksi en haluaisi enää kesäksi töihin. Vaikka yritän vältellä häntä jossain vaiheessa hän erehtyy härkkimään minut raivoihini ja silloin iskee salama.

Ja sitten Eeva itkee. Ja sitten häntä kuunnellaan ja mitataan verenpainetta kun minä olen häntä kiusannut. Noh, kuka kiusasi ketäkin tuli varmaan selväksi kaikille paikalla olleille, mutta Eeva se levittää varmasti omaa versiota ei-paikallaolijoille.

Ja huomen illalla on kolme ihmistä vuorossa. Minä ja kaksi vihatuinta kollegaa. Toinen tämä Eeva ja toinen se vastuuntunnoton selkärangaton kollega joka jätti minut tiukkaan tilanteeseen kuolinvuotteen ääreen omaisen kanssa viime kesänä. Prkl.

Että tässä sitä työmoraalia ja etenkin motivaatiota kohotellaan huomiseksi.

Ja Kärry soittelee milloin mistäkin tapulikaupungista kun sen mielestä meillä pitää olla ruokaa ensi viikolla. Täh? Ei usko kieltoja vaan tulee niin säkki perunaa kuin lihaakin, toivottavasti jälkimmäinen paloteltuna. Ei ole nuukuus ainakaan vaivana, lähden lisäämään sen top 10 listaan. Bitti oli sairaalloisen nuuka. Toisaalta olisi kiva jos ei menisi tuo ostaminen ihan överiksi... on kuulema auton perä alhaalla... pyörät hävinneet vanteisiin...

Öh, sen lisään vielä, että tämä rakkaudettomuus ei-huumorintajuttomia kohtaan ei koske hoidettavia... juuh.